Levering
Hvornår kommer min pakke?
Efter at du har fuldført din bestilling på vores webshop, bliver ordren sendt til vores lager, hvor en medarbejder vil pakke den. Når ordren er pakket og klar til afsendelse, vil du normalt modtage den inden for 1-3 hverdage. Dog kan leveringstiden være længere i perioder med ekstra travlhed. Hvis der er en længere leveringstid, vil det blive oplyst på vores webshop.
Hvordan sporer/tracker jeg min pakke?
Efter afsendelsen af din pakke har du modtaget et trackingnummer i en e-mail. Det kan tage op til 48 timer, før pakken er registreret hos fragtfirmaet, afhængigt af den valgte leveringsmetode, og ordretidspunktet. Ved bestilling på helligdage og weekender afsendes trackingnummer ved førstkommende hverdage.
Jeg mangler en vare i min bestilling. Hvad gør jeg?
Hvis du opdager, at der mangler en vare i din pakke, bedes du venligst kontakte os og oplyse ordrenummeret samt navnet på den manglende vare. På den måde kan vi hjælpe dig hurtigst muligt.
Betaling
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?
Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder, herunder VISA, Visa Electron, Mastercard.
Hvornår trækker I pengene?
Vi trækker ikke betalingen, før vi har afsendt din pakke fra vores lager. Normalt trækkes betalingen 1-2 hverdage efter, at pakken er afsendt. Det skal bemærkes, at visse kreditkort (såsom Mastercard og Visa Electron) kan reservere beløbet, så snart du har fuldført ordren, men det betyder ikke, at pengene er trukket. Beløbet er kun reserveret på kortet.
Ordrer
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis din ordre endnu ikke er afsendt fra vores lager, er det muligt at ændre eller annullere den.
Kontakt os, og vi vil hjælpe dig med det.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse inden for en time efter bestilling, skal du starte med at tjekke dit spam-filter. Nogle gange kan ordrebekræftelsen havne der. Hvis du ikke finder den i spam-filteret, bedes du kontakte os
Andet
Hvordan bruger jeg min rabatkode?
Hvis du har en rabatkode fra for eksempel et nyhedsbrev eller gavekort, skal du naturligvis bruge den. Indtast rabatkoden, når du går videre fra indkøbskurven til stedet, hvor du skal indtaste dine personlige oplysninger som navn og adresse. Hvis rabatkoden godkendes, vil rabatten automatisk blive fratrukket.
Finder du ikke den ønskede information eller svar på dit spørgsmål?
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på følgende måder:
E-mail: info@senseliving.dk
Vi står klar til at hjælpe dig!